Followers

Saturday, April 9, 2011

just nk tanya pendapat..

salam...
ape pendapat korang tentang situasi kt bawah ni??
ada 2 lelaki..si A dan si B
1 perempuan..si C
so si B and si C couple..
si A kwn kpd si B dan si C
si A pernah suka kn si C..
si C lak suka kwn si A..cth brhubung ngn fb
apbila si B dpt thu sal ni...
si B dan  si C akan bergaduh besar n hampir2 berpisah..
si B cemburu kot..
dan B bg amaran supaya jgn brhububg lg ngn A..
tp C tetap mengulangi perbuatan tu..berkali2.tanpa pengetahuan si B
si C thu akan risiko yg dia akn brgaduh besar ngn B sbb perkara ni..
tp si C masih berani berkawan ngn si A ni..
pd pendapat korang sume si C ni suka kt sape sebenar nye???

saje je nk tnye pndapat korang..
sila la bagi komen korang ye..
berharap komen anda..
terima kasih..

9 comments:

Bakri Hussin said...

salam tuan blog nak ajak tuan blog join Bloglist 1 Bulan bersama Dunialelakimaskulin.com

http://www.dunialelakimaskulin.com/2011/04/bloglist-1-bulan-bersama.html

Bakri Hussin said...

salam tuan blog nak ajak tuan blog join Bloglist 1 Bulan bersama Dunialelakimaskulin.com

http://www.dunialelakimaskulin.com/2011/04/bloglist-1-bulan-bersama.html

Bakri Hussin said...

salam tuan blog nak ajak tuan blog join Bloglist 1 Bulan bersama Dunialelakimaskulin.com

http://www.dunialelakimaskulin.com/2011/04/bloglist-1-bulan-bersama.html

Kamil Kahar said...

kesimpulan pertama: si C cme nk brkwn rpt ngan si A...tp si A mgharap hbgn diorg lbih rpat...n si B mmg ptut lbh berhati2...

kesimpulan kedua: kalo si B ni playgurl, si B saje nk test power...

shahrihan said...

thank for your komen...
suka komen kamir..
ok..nati sy join bloglist tu..thanks sbb gtau sy..

nAMe yaNG PaNjANg RosIaHaNiN ZahARi said...

pdapat org lh yap...
samaada si C ni suka kt sapa tu org x leh jwb..
tpi mgikut crite ni "si C kne tnya diri dia sdiri sama ada dia suka kt Si B atau Si C sbnrnya ni"
klu dah x suka kt si B dia ptt thu nk wak pe..
klu dia suka kt si A dia kne thu wak pe..sbb si A mnaruh hrpan kt Si C ni..klu dia x suka kt Si A..jauh2 kn lh diri..bkn srh jgn kwn..tpi btas sbgai kwn..ya lh si A dan Si B pun kwn kn...sng2 crite smua ats diri..klu org ckp klu kite x nk skli pun x jdi gak...

shahrihan said...

thanks ila..hehe

nAMe yaNG PaNjANg RosIaHaNiN ZahARi said...

sama2 nor..

khashamimi said...

terang lagi bersuluh.. c suka kat A..
sebab kalau dia sangat2 sayangkan si B, dia akan dengar cakap si B sebab dia tahu b jeles..kalau dia sangat sayangkan b, confirm dia akan dahulukan b n jaga hati b sebaiknya..
betulkan..kuikuikui..
sekadar pendapat jer =) terima kasih ^_^

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...