Followers

Tuesday, April 26, 2011

~gambar Kartun yang kreatif~

hye...
pg td aku singgah stu blog ni..aku tertgk gmbar yg kreatif ni..
so aku teringin nk share la skit..comel n kreatif dorong buat...
memamg masing-masing ada kreativiti yang tersendiri…hehehe..
sehinggakan sesuatu yang mungkin tidak pernah terlintas difikiran kita mereka boleh buat kan…
seperti gambar yang akan aku tunjuk kan korang nie..
otak mereka memang kreatif gile dengan kartun2 kertas yang mereka buat nie…
korang tak caya? jom terjah gambar-gambar tersebut..heee..












kreatif kn kn kn kn????hehe

sumber:http://andyhowtt.com/

11 comments:

♣dya aien♣ said...

waaaaaaaaa...
comel sgt..
mcm iklan tu...
hikhikhik..
kreatif.. :)

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

y. widyachandra said...

wow.. keren gambar2nya :)

shezwan said...

gambar yang tarik seluar tu kelakar lah.. haha XD

HAZWAN17 said...

suka tengok blog yang ade lukis2 doodle..tapi takde bakat la pulak

HALIM said...

perghh..sangat2 kreatif.tak tercapai akal nak buat ni ^_^

aniswany said...

comey nyaaaa ^_-

shahrihan said...

thanks singgah n komen sini ye kwn smua.. :)
memng gmbar ni sgt2 kreatif...hehe

Koding said...

Itu namanya kartun...
Draw and Cut..

gabanMorka said...

bukan kreatif je...tp lawak.haha

shahrihan said...

hehe..thanks 4 ur komen yer... ^_^

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...