Followers

Friday, April 29, 2011

~Gangguan Blogwalking~

Assalamualaikum...
...kpd pembaca2 yg setia..
sejak akhir2 ni selalu je ada masalah lau nk blogwalking..
selalu je internet block...menyampah...aduh..
susah nk g blog kwn2..
asyik je kna resresh 2 3 kali bru dpt msuk blog kwn semua..
lau internet tu laju xpe la...
nk tgk dia jd cmne??
haa..mcm ni...
xbest la...
...menyusahkan...
nk wat cmne ek xnk dia jd mcm ni??
sy ni xtau sgt lau bnda2 cmni...
ada sape2 tau??
lau ada sape2 yg tau sila komen yer...
hehe

...sekian...

16 comments:

sumaiyah_nda said...

salam...a ah...semalam..saya pun kena..ingatkan server uitm block...:)

Akeyla Frr . said...

saberrrr :D

Obat Sakit 2011 said...

kesal juga ya kalau internet drop.
begitupun aku gan
internet sangat lambat
tak apalah yang penting terbang saja entah kapan sampainya

shahrihan said...

thanks kwn2 yg komen semua..
kne sabar je la.. ^_^

HajarRasdi [BdkKck] said...

sya penah gak jadi mcm tu. xtaw la kenapa. mybe salah bg link kot.. kot la..

fadh leyanie said...

kalau dalam situasi camni,,sabor je la..jangan di bakor pulak^^

shahrihan said...

hehehe...thanks komen..
entah la hajar..lau link salah refresh mesti xdpt..ni lau refresh dpt je..tp kne try byk kali la..bru dpt msuk..

fadh..yela fadh...sabor je la..hehe

nurshamimi zainuddin said...

Betul nor..mimi pun asyik jadi cam tu..penat komen tiba2 server block.. =(

shahrihan said...

tu la..geram kn mimi..skit ati..
selalu je jd cmni.. :)

msredcheesecake said...

Xpenah kene plak camtu...tapi tenet lambat tu slalu.besa la kalu pakai wifi, mesti ade org 'kongsi' wifi kite....hampeh 100 x.

Sabo je la...

xcyber said...

tak pernah lak jd mcm ni
harap2 jgn la

shahrihan said...

bagus la..
skrg ni pn msih jd mcm ni lg..tension den..sabor je la jwbnye...

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

hehee..sabaw naaa!!~~
biasa lar tuh dear..


☆┌─┐ ─┐☆
☆│▒│ /▒/
☆│▒│/▒/
☆│▒ /▒/─┬─┐...HYE!!HYE!!..
☆│▒│▒|▒│▒│ ..peace....
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒
♥salam singgah dari mummy weiyda♥
♥eppy blogging ya!♥

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Misz Muffin said...

tak penah plak kene mcm tu.. hehe :)

blogtube said...

BLOM PERNAH KENA LAGI HAL2 SEPERTI NI... PAYAH JUGA YA.. KALU ASIK TERJADI CAMTU... LEMAU NAK BERBLOGWALKING D-PAGE KNKAWAN-.-


LANGKAH2 MUDAH UNTUK BERBLOGWALKING BERSAMA OH! BLOGWALKING... AMAT MUDAH & SENANG

Warna Warni Kehidupan said...

oowh selalu gak jadik camtu tapi time kat ofis je..kalau kat umah oke je..internet block kot..

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...