Followers

Monday, March 21, 2011

Tension daa..

salam..
...ari ni btul2 tension daa...hahaha
ape la nk jd ni..paper data administrative xleh nk jwb ngn confidence 
study bkn main la..tp test td cam ape...leh kta smua xleh nk buat..
aku hentam jer td..dah la masa xcukup..adoi hai..
soalan lak bkn main byk ..1solan tu siap ada ank2 lg...ape ni??sblum ni ckp 5solan je..
ni dh lebih..time 1jam je mne nk ckup beb..
lecture yg mngajar lak xde td..org lain yg jaga..xbest la..
nk complain pn xleh..dh la stright nk mampoi...
lau lecture ada td sah2 dh kami minta masa lebih..xpn tnya jwpn..hehehe
en Azman ni baik org nye..enjoy je msuk kls dia..hehe
tp xsangka lak soalan td susah n byk..xsempat nk berfkir pjg..hehe
cls seminar td pn satu..ari tue ckp soalan Objctv..
tut tut..subjectv..ambik ko jwb..terbeliak mata aku tgk soalan pg..huhu
susah nk mmpoi..ala..nape la nasib aku xberapa baik ari ni..
tue la kn dh ckp study btul2..biar phm..ni jwb nye lau main2..pdm muka kau..hehe
xpe la..jnji dh lepas..ape2 pn tawakkal je la..mintak betul jwpn aku buat td..amin..
ha..ni je la yg aku nk share kt blog aku hari ni..
lain kali aku post lg tau..bye2..

No comments:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...