Followers

Sunday, March 20, 2011

Pemergian orang yg ku sayang

20/3/2011
merupakan ari pemergian nenek kesayanganku....
sayu hati ini bila mendengar berita ini...cam nk rebah je dgr berita ni..
aku xdpt buat buat ape2..
cuma dpt bersedekah ayt Alfatihah skrg ni...air mata xdpt ditahan lg..
aku xda kt tempat kejadian...aku sedih..nape xde sape2 gtau aku..
aku mgkin org yg trlewat thu arwah nenek meninggal dunia ni..
kul 2pg td arwah pergi meninggalkn kami...
aku dpt thu berita ini dri ma(ibu) aku pd jam 1.40pm..
sedih sgt..sbb xsmpat nk jmpe arwah nenek aku tu tuk terakhir kali..
kenapa xckp awl2..??lau x aku blik..tp dh terlambat...smua sudah siap..bru gtau..
ma ckp arwah nenek pergi ngn baik..semua cpt..xde yg tertgguh...Alhamdullilah..
semoga arwah nenek ditempatkn dgn org2 yg beriman...amin..
sebelum ni arwah ok je..cuma demam je..xde lah skt teruk..tp Allah sygkn dia..xsmpat kami nk jmpe...
aku blik kg ari tu xprgi jmpe dia..pdhal thu dia demam...menyesal sgt....:-(
last jmpe arwah bln 2 bru ni...sempat la bermalam kt umah arwah..teman berbual n makan bersama...
sedih nye lau diingtkan kembali...ptut la aku xdpt tdo smlm..ada cam sesuatu yg xkena..rupanye..arwah nk tgglkan aku n keluarga...arwah seorg nenek yg baik...selalu memberi nasihat n dorongan kpd kami sekeluarga..kami syg arwah nenek...syg sgt2..:-)
klu ikutkan ati aku nk je blik skrg ni...tp mne ada bas yg gerak ptg nk blik kelantan..lau mlm ada la kot..
pg td kwn aku Fadilah blik kg...sbb ank saudara dia meninggal...
lau aku tau awl2 td sah2 aku dh blik ngn dia td..
tp aku xtau....aku xtau..xtau....sedih..sedih..sedih sgt2..
Ape blh buat xde jodoh nk jmpe kn...bykkan bersabar la yer Norihan..
INGAT!!
esk ada test n kuiz...
aku xblh terus sedih bgni..aku mesti kuat..teruskn kehidupan ini..
study!study!...arwah pernah berpesan dlu belajar bersgguh2..jgn main2..
skrg buktikn lah untuk Arwah, Norihan blh berjaya...!!!
sape2 yg  baca post aku hari ni..
sedekahkn lah Al-Fatihah kpd Arwah Nenek n Ank Saudara Fadilah..
....AL-FATIHAH...

2 comments:

nurshamimi zainuddin said...

al-fatihah...sabar yer nor,moga nenek nor ditempatkan dalam kalangan hambaNya yang bertaqwa..

shahrihan said...

amin..thanks mimi..

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...