Followers

Thursday, April 22, 2010

Tag lagi..

Hai bgn pagi bkak blog..tgk2 lam blog ada pulak pesanan dari md apiz yg berbunyi “kamoo kena tag oleh saya! Check out ma blog utk keterangan lanjut..hik3” ai pok cik apek rajin sungguh nk tag ore…hehehe
Ape2 pn aku kna jwb la..

Five name that people call you??
Byk name pgglan aku..lebih dr 5..hihihihi..tp kna bg 5 jelah..
1. norihan(nama penuh ma n ayah aku suka call)
2. rihan /ehe(kwn2 sekolah rendah n menengah sula gna)
3. kak he..(name ni mula di pggil oleh meso..smpai skrg diguna pkai..hehehe)
4. kak..(adik2 aku selalu paggil aku kak,saudara mara ku pn pggil kak)
5. nor (yg ni kwn2 kerja n kwn2 kt u suka pggil nor)

Five thing that you done yesterday
1. study laa..al maklum la musim exam..
2. main game(game bina rumah..best.. )
3. dgr lagu..
4. kol ma n ayah(dpt lepaskan rindu kt ayah n ma lama xjmpa rindu…)
5. selesai mkn ubat…

Five dates in your life
1. 19/04/2010 birthday aku yg ke-22..dpt kol free smggu..skrg ni free lg..tp xtau nk kol sape..
2. **/01/2010 tahun ke-4 aku ngn shah..
3. 15/03/2010 tarikh abg aku bertunang tanpa aku..sedih xleh tgk.. ; - (
4. 19/03/2010 birthday mama aku yg ke 48
5. 08/03/2010 birthday ayah aku yg ke-53

Five favourite movies:
1. Cinderella man (korea)
2. Hannah Montana
3. Full house
4. Doremifasolasido
5. Ketika cinta bertasbih

Five ways to be happy:
1. Balik kg dpt jmpa family
2. Bila clas batal..horey la
3. Buat org gmbira..
4. Dapat kuar ngn kawan2
5. Dapat makan..hehehe

Five favourite hobbies:
1. Main game
2. Main bola sepak ngn adik2
3. Cari gaduh ngn shah
4. Suka tdo awal
5. Baca blog

Five reasons you answer the survey:
1. Dah kena tag oleh md apiz
2. Kena tag mesti jwb
3. Sbb aku terpilih kna jwb
4. Supaya berfikir
5. Suka-suka

Five favourite place for vacation
1. Air terjun..xkira lah kt mne jnji best bersama family
2. Pulau langkawi
3. Jepun
4. Singapore
5. Rumah nenek aku kt pasir pekan..hehehe

Five person to tag;
1. Kwn2
2. org lalu lalang
3. sape2 lah
4. my rumate
5. Sesape yg berminat

No comments:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...