Followers

Tuesday, May 31, 2011

Hari pertama Masuk keje (Praktikal)

salam..

begitu cepat masa berlalu..dh pn masuk bulan jun...
hari ni 1hb jun bermula la aku bekerja...erm first day ni xtau lg nk buat ape..
so aku on9 n ambil kesempatan update blog ni...hehe
erm aku wat praktikum kt pejabat tanah KB..
penyelia aku en.Zama..

sbnr nye aku xsgka en.zama ni aku knl..huhu
dia dlu pernah keje skali ngn aku..ptt la pernah tgk...
rupa2nye dia keje ngn aku dlu2 masa tggu result Stpm...
erm hrp2 dia ok la..hehe

erm xtau la nk taip ape lg...cukup la tuk ari ni...
erm hrp2 aku dpt keje ngn baik mulai ari ni..
sekian...

5 comments:

Hanim Mahali said...

Selamat Bekerja.... Lakukan dengan baik walaupun ianya hanya sekadar praktikal. Praktikal ni lah peluang terbaik untuk kita belajar sesuatu... Good Luck!

shahrihan said...

thanks Hanim... :)

Bunga said...

wahhh..selamat bekerja..:)

*dh disebut pun dlm post ni * said...

slamat berpraktikal la yer... :D

shahrihan said...

terima kasih yer... :)

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...